
Zaproszenie
Szanowni Państwo, Drogie Koleżanki, Koledzy, Przyjaciele!
Mam zaszczyt i przyjemność zaprosić Państwa do udziału w 21 Multidyscyplinarnej Akademii Dermatologii i Alergologii „Morze inspiracji”, która w tym roku odbędzie się w dniach 6 – 8 lutego 2025 r. w Gdańsku.
Przygotowaliśmy dla Państwa liczne warsztaty, wykłady, debaty i konkursy z zakresu współczesnej diagnostyki i leczenia chorób skóry oraz przydatków. Od standardu do kontrowersji, od laboratorium do praktyki. Eksperci dermatologii, wenerologii, alergologii, pediatrii, reumatologii, lekarze praktycy oraz naukowcy podzielą się z Państwem swoją wiedzą. Przed nami 3 dni burzliwych dyskusji, wymiany doświadczeń i intensywnego kształcenia zawodowego. Czas dla kreacji nowych projektów i nawiązania współpracy naukowo- zawodowej. Wszystko w przyjaznej atmosferze, multidyscyplinarnym gronie i nowej przestrzeni…
Gdańsk to miasto morza i bursztynu. Tu praktykował Jan Heweliusz. Gdańsk miasto „wolności i solidarności”. Symbol przełomów, współpracy i wielkich przemian.
Gdańsk inspiruje… bogactwem dziedzictwa kulturowego, historią, tradycją, nauką i medycyną.
Mamy nadzieję, że czas spędzony z nami podczas 21 Multidyscyplinarnej Akademii Dermatologii i Alergologii „Morze inspiracji” będzie dla Państwa twórczym, motywującym i rozwijającym zawodowo, a zdobyta wiedza wzbogaci Państwa codzienną praktykę lekarską.
Serdecznie zapraszamy!

prof. dr hab. n. med. i n.o zdr. Magdalena Trzeciak
Katedra i Klinika Dermatologii Wenerologii i Alergologii
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne/ Gdański Uniwersytet Medyczny

prof. dr hab. dr h.c. Roman J. Nowicki
przewodniczący Sekcji Dermatologicznej PTA i Oddz. Morskiego PTD
kierownik Kliniki Dermatologii, Wenerologii i Alergologii GUMed/UCK
Komitet Naukowy
prof. dr hab. n. med. i n. o zdr.
Magdalena Trzeciak
prof. dr hab. n. med. dr hc.
Roman J Nowicki
prof. dr hab. n. med.
Wioletta Barańska-Rybak
dr n. med.
Katarzyna Czajkowska
dr n. med.
Justyna Czarny
dr n. med
Tatsiana Damps
dr n. med.
Elżbieta Grubska-Suchanek
dr n. med.
Izabela Karamon
prof. dr hab. n. med.
Magdalena Lange
dr n. med.
Hanna Ługowska-Umer
dr hab. n. med
Martyna Sławińska, prof. GUMed
dr hab. n. med
Michał Sobjanek, prof. GUMed
prof. dr hab. n. med.
Małgorzata Sokołowska-Wojdyło
dr hab. n. med.
Aneta Szczerkowska-Dobosz
dr n. med
Aleksandra Wilkowska
Gość specjalny

Mateusz Kusznierewicz
Mistrz olimpijski i Mistrz świata
Mateusz Kusznierewicz – Mistrz Olimpijski. 5 krotny Mistrz Świata. Mentor i doświadczony team leader. Wprowadza sport do biznesu. Odsłania tajniki umysłu sportowca, uczy jak wygrywać i osiągać wyniki na światowym poziomie, jednocześnie dbając o dobrostan i nie dopuszczając do wypalenia zawodowego. Mateusz jest również zaangażowanym twórcą internetowym: współprowadzącym codzienne poranne spacery Power Walk, gospodarzem programu „Akademia Mistrzów” w Kanale Sportowym, autorem podcastów „Sport w biznesie”, wydawcą newslettera „Dobry Kurs” oraz serii „Żeglarskie Czwartki” na YouTube.
Abstrakty
Zobacz szczegółowy program prezentacji abstraktów
Warsztaty *
Dzień I
Dermoskopia: Lokalizacje akralne bez tajemnic
czwartek 6 lutego 2025 • sala A
Wenerologia
czwartek 6 lutego 2025 • sala B
Leczenie przewlekłych owrzodzeń
czwartek 6 lutego 2025 • sala C
Dzień II
Receptura
piątek 7 lutego 2025 • sala A
Dermatochirurgia
piątek 7 lutego 2025 • sala B
Diagnostyka nadwrażliwości
na leki
piątek 7 lutego 2025 • sala C
*Udział w warsztatach bezpłatny tylko i wyłącznie dla osób zarejestrowanych na konferencję.
Na warsztaty obowiązuje rezerwacja miejsc dostępna podczas rejestracji na wydarzenie.
Pierwsza edycja DERMO-TEAMS CHALLENGE
dla rezydentów

Podczas 21. Multidyscyplinarnej Akademii Dermatologii i Alergologii „Morze inspiracji” odbędzie się pierwsza edycja ekscytującej rozgrywki – DERMO-TEAMS Challenge, w której Rezydenci będą mogli sprawdzić swoją wiedzę dermatologiczną!
Jak będzie przebiegała rywalizacja?
Każda drużyna składa się z 4 Rezydentów reprezentujących jeden ośrodek. Każdy zespół wybiera swojego przewodniczącego i przystępuje do rywalizacji.
Runda 1 – eliminacje
W pierwszej rundzie osiem drużyn będzie rywalizowało w dwóch grupach (A i B). Na podstawie zdobytych punktów zostaną wyłonione dwa zwycięskie zespoły, które przejdą do finału. Drużyny z Grupy A rywalizują w piątek 7 lutego 2025 ok. godz. 13:00, natomiast z grupy B ok. godz. 19:00.
Grupa A
Grupa B
Drużyny, które uzyskają największą liczbę punktów w swoich grupach, staną do
bezpośredniej walki w finale.
Runda 2 – finał
W wielkim finale zmierzą się dwie najlepsze drużyny – zwycięzcy grupy A i grupy B. Ostateczna rywalizacja odbędzie się w sobotę 8 lutego 2025 o godz. 15:00, a tytuł mistrza zdobędzie zespół, który jako pierwszy osiągnie 10 punktów. Triumfatorzy pierwszej edycji DERMO-TEAMS Challenge otrzymają wyjątkową nagrodę – bezpłatną rejestrację na kolejną edycję Konferencji Multidyscyplinarna Akademia Dermatologii i Alergologii!
Termin nadsyłania zgłoszeń upłynął 15 grudnia 2024 r.
WAŻNA INFORMACJA! Rezydentom uczestniczącym w rywalizacji organizator zapewnia bezpłatne uczestnictwo w konferencji.
Termin nadsyłania zgłoszeń upłynął 15 grudnia 2024 r.

XXXIII Światowy Dzień Chorego

Serdecznie zapraszamy do wspólnego przeżywania XXXIII Światowego Dnia Chorego, który odbędzie się od godz. 18:00 w sobotę 8 lutego 2025.
Światowy Dzień Chorego*
Godz. 18:00 • sobota • 8 lutego 2025 r.
Bazylika Mariacka, Gdańsk
Uroczysta Msza Święta pod przewodnictwem
JE Ks. Bp. dr Wiesława Szlachetki
*Wydarzenie towarzyszące, niefinansowane ze środków firm innowacyjnych zrzeszonych w INFARMIE
*Rejestracja nie jest wymagana – udział dobrowolny i bezpłatny.
**Organizator pokrywa uczestnictwo ze środków własnych
Pakiety

PAKIET BASIC
1390 zł
• Fee konferencyjne dla 1 os.
• Wstęp na Welcome Reception
od 27.01 do 04.02
FEE / 3 dni

PAKIET STANDARD
1790 zł
• Fee konferencyjne dla 1 os.
• Wstęp na imprezy towarzyszące
od 27.01 do 04.02
FEE / 3 dni
Fee konferencyjne
Wczesna Rejestracja
do 1.12.2024- FEE / 3 dni
Standardowa Rejestracja
od 2.12.2024 do 26.01.2025- FEE / 3 dni
Późna Rejestracja
od 27.01.2025 do 04.02.2025- FEE / 3 dni
Opłaty dla przedstawicieli firm **
Standardowa Rejestracja
od 1.12.2024 do 4.02.2025- FEE / 3 dni
** Nie dotyczy sponsorów, partnerów, wystawców.
Pozostałe elementy pakietu

Welcome Reception
BEZPŁATNIE** – 6.02.2025, godz. 20:00
Hotel Radisson Hotel & Suites

Kolacja Koleżeńska
400 zł – 7.02.2025, godz. 21:00
Hotel Radisson Hotel & Suites
*Niefinansowane ze środków firm innowacyjnych zrzeszonych w INFARMIE
*Udział w imprezach towarzyszących jest nieobowiązkowy.
*Cena nie jest wliczona w opłatę konferencyjną. Udział w imprezach towarzyszących jest dodatkowo płatny przy rejestracji.
**Organizator pokrywa uczestnictwo ze środków własnych
FEE konferencyjne obejmuje

Udział w sesjach

Wstęp na wystawę firm medycznych*

Napoje i poczęstunek

Certyfikat uczestnictwa
*wstęp na wystawy oraz udział w sesjach sponsorowanych jest zastrzeżony dla osób uprawnionych do odbioru reklamy
i promocji produktów leczniczych wypisywanych na receptę
Rejestracja możliwa do 4 lutego 2025
Rejestracja jest jednoznaczna z zaakceptowaniem regulaminu wydarzeń organizowanych przez MedicaExpert Conference.
*Rejestracja możliwa TYLKO dla osób posiadających numer Prawa Wykonywania Zawodu. Organizator zastrzega sobie możliwość weryfikacji informacji oraz odmówienia uczestnictwa bez zwrotu kosztów w przypadku podania nieprawdziwych informacji.
Miejsce wydarzenia

Hotel
Radisson Hotel & Suites
Chmielna 10, 80-748 Gdańsk




Dla uczestników konferencji na hasło „ADA 2025” przysługuje 10% zniżki od ceny dnia na nocleg w Hotelu Radisson Hotel & Suites, Gdańsk.
Zniżka obowiązuje w terminie 05-09.02.2025
Rezerwacji uczestnicy mogą dokonywać mailowo pod adresem: reservation.gdansk@radisson.com
FAQ
Czy za konferencję otrzymam punkty edukacyjne?
Tak, a ich ilość jest uzależniona od ilości godzin kształcenia.
Czy po konferencji prezentacje prelegentów będą udostępnione?
Prezentacje Prelegentów nie będą udostępniane.
Czy po konferencji hybrydowej będzie dostęp do nagrań?
Po konferencji hybrydowej nie udostępniamy nagrań. Konferencje są transmitowane online tylko i wyłącznie w czasie trwania wydarzenia.
Czy za warsztaty otrzymam certyfikat?
Tak, do 30 dni od zakończenia konferencji certyfikaty zostaną przesłane droga mailową na adres wskazany podczas rejestracji.
Czy wydawane są certyfikaty za udział w wydarzeniu?
Tak, uczestnicy konferencji są zobowiązani do udziału w minimum 70% sesji i warsztatów konferencji, aby uzyskać prawo do otrzymania certyfikatu uczestnictwa. Do 30 dni od zakończenia konferencji certyfikaty zostaną przesłane droga mailową na adres wskazany podczas rejestracji.
W jaki sposób należy się zarejestrować, aby móc dokonać płatności kartą lub poprzez system płatności on-line?
Płatności kartą lub poprzez system płatności online można dokonać rejestrując się na naszej stronie internetowej.
W jaki sposób należy się zarejestrować, aby móc dokonać płatności na podstawie faktury proformy?
W celu otrzymania faktury proforma prosimy o kontakt pod adresem uczestnicy@medicaexpert.pl
W jaki sposób otrzymam fakturę VAT po opłaceniu faktury proformy?
W takim przypadku faktura VAT jest wysyłana na adres e-mail, na który wcześniej została wysłana faktura proforma po zaksięgowaniu płatności.
W jaki sposób otrzymam fakturę VAT po opłaceniu rejestracji kartą lub poprzez system płatności on-line?
W takim przypadku faktura VAT jest wysyłana niezwłocznie po dokonaniu płatności na adres e-mail podany podczas rejestracji. Jeśli nie otrzymają Państwo faktury VAT prosimy o kontakt pod adresem uczestnicy@medicaexpert.pl.
Czy wykładowca powinien zarejestrować się przez stronę www wydarzenia?
Nie, wykładowcy otrzymują od organizatorów oficjalne zaproszenia.
Czy organizator pokrywa koszt parkingu?
Organizator nie pokrywa kosztów parkingu