Konferencja pod patronatem:

Do wydarzenia pozostało

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Zaproszenie

Szanowni Państwo

Z wielką przyjemnością zapraszam Państwa na konferencję Dialogi, Dylematy, Drogowskazy w ginekologii i położnictwie, która odbędzie się w dniach 30 – 31 maja 2025 roku we Wrocławiu. Konferencja będzie doskonałą okazją do wymiany wiedzy, doświadczeń oraz najlepszych praktyk w dziedzinie ginekologii i położnictwa. Będziemy mieć okazję wysłuchać prezentacji renomowanych specjalistów, wziąć udział w warsztatach oraz dyskusjach panelowych, a także zapoznać się z najnowszymi osiągnięciami naukowymi w tych dziedzinach. Wspólnie będziemy również szukać najlepszych rozwiązań dla naszych pacjentów. Ponadto, panele dyskusyjne, prezentacje naukowe oraz warsztaty praktyczne prowadzone przez wybitnych specjalistów z branży, pozwolą Państwu poszerzyć horyzonty oraz podzielić się swoimi spostrzeżeniami z innymi uczestnikami. Mam nadzieję, że spotkamy się licznie na konferencji Dialogi, Dylematy, Drogowskazy w ginekologii i położnictwie i wspólnie będziemy mogli dzielić się wiedzą oraz doświadczeniem.

Do zobaczenia we Wrocławiu,

prof. dr hab. n. med. Mariusz Zimmer

Przewodniczący komitetu naukowego

Śniadanie z ekspertem

Śniadanie z ekspertem!

Zapraszamy Wszystkich uczestników do foyer przed salą wykładową, gdzie wspólnie będziemy szukać odpowiedzi na konkretne wyzwania z jakimi lekarze – ginekolodzy mierzą się w swojej praktyce lekarskiej.
Spotkanie jest moderowane, a dzięki temu, że odbywa się w mniejszym gronie mamy możliwość rozwinięcia tematu aby wspólnie ustalić najważniejsze elementy.

Zachęcamy każdego Uczestnika do wzięcia udziału w tym wyjątkowym spotkaniu, gdzie wspólnie, przy tytułowym śniadaniu, przedstawimy Państwu najkorzystniejsze rozwiązania.

Wkrótce przedstawimy tematy, jakie zostaną w tym roku poruszone!

Image Item
Image Item
Image Item
Image Item
Image Item
Image Item
Image Item

Zakres tematyczny

Endoskopia

Szyjka macicy

Kolposkopia

Patologia ciąży

Badanie KTG

Ultrasonografia

Cukrzyca w ciąży

Ginekologia estetyczna

Możliwości antykoncepcji

Hormonalna terapia zastępcza

Uroginekologia – profilaktyka i leczenie

Postęp medycyny – nowoczesna terapia w położnictwie

Pakiety

PAKIET BASIC

790 zł

Fee konferencyjne dla jednej osoby

do 10.02.2025

FEE / 2 dni

PAKIET STANDARD

1190 zł

Fee konferencyjne dla jednej osoby

Wstęp na imprezy towarzyszące

do 10.02.2025

FEE / 2 dni

Fee konferencyjne

Opłaty dla przedstawicieli firm**

Impreza towarzysząca

Kolacja*

400 zł – 30.05.2025

*Niefinansowane ze środków firm innowacyjnych zrzeszonych w INFARMIE
*Niefinansowane ze środków pochodzących od firm członkowskich Izby POLMED lub MedTech Polska
*Udział w imprezach towarzyszących jest nieobowiązkowy.
*Cena nie jest wliczona w opłatę konferencyjną. Udział w imprezach towarzyszących jest dodatkowo płatny przy rejestracji.

FEE konferencyjne obejmuje

Udział w sesjach

Wstęp na wystawę firm medycznych*

Napoje i poczęstunek

Certyfikat uczestnictwa

*wstęp na wystawy oraz udział w sesjach sponsorowanych jest zastrzeżony dla osób uprawnionych do odbioru reklamy
i promocji produktów leczniczych wypisywanych na receptę

Rejestracja możliwa do 26 maja 2025 r.

Rejestracja jest jednoznaczna z zaakceptowaniem regulaminu wydarzeń organizowanych przez MedicaExpert Conference.

*Rejestracja możliwa TYLKO dla osób posiadających numer Prawa Wykonywania Zawodu. Organizator zastrzega sobie możliwość weryfikacji informacji oraz odmówienia uczestnictwa bez zwrotu kosztów w przypadku podania nieprawdziwych informacji.

Relacja z wydarzenia

Image Item
Image Item
Image Item
Image Item
Image Item
Image Item
Image Item
Image Item
Image Item
Image Item
Image Item

FAQ

Czy za konferencję otrzymam punkty edukacyjne?

Tak, a ich ilość jest uzależniona od ilości godzin kształcenia.

Czy po konferencji prezentacje prelegentów będą udostępnione?

Prezentacje Prelegentów nie będą udostępniane.

Czy po konferencji hybrydowej będzie dostęp do nagrań?

 Po konferencji hybrydowej nie udostępniamy nagrań. Konferencje są transmitowane online tylko i wyłącznie w czasie trwania wydarzenia.

Czy za warsztaty otrzymam certyfikat?

Tak, do 30 dni od zakończenia konferencji certyfikaty zostaną przesłane droga mailową na adres wskazany podczas rejestracji.

Czy wydawane są certyfikaty za udział w wydarzeniu?

Tak, uczestnicy konferencji są zobowiązani do udziału w minimum 70% sesji i warsztatów konferencji, aby uzyskać prawo do otrzymania certyfikatu uczestnictwa. Do 30 dni od zakończenia konferencji certyfikaty zostaną przesłane droga mailową na adres wskazany podczas rejestracji.

W jaki sposób należy się zarejestrować, aby móc dokonać płatności kartą lub poprzez system płatności on-line?

Płatności kartą lub poprzez system płatności online można dokonać rejestrując się na naszej stronie internetowej.

W jaki sposób należy się zarejestrować, aby móc dokonać płatności na podstawie faktury proformy?

W celu otrzymania faktury proforma prosimy o kontakt pod adresem uczestnicy@medicaexpert.pl

W jaki sposób otrzymam fakturę VAT po opłaceniu faktury proformy?

W takim przypadku faktura VAT jest wysyłana na adres e-mail, na który wcześniej została wysłana faktura proforma po zaksięgowaniu płatności.

W jaki sposób otrzymam fakturę VAT po opłaceniu rejestracji kartą lub poprzez system płatności on-line?

W takim przypadku faktura VAT jest wysyłana niezwłocznie po dokonaniu płatności na adres e-mail podany podczas rejestracji. Jeśli nie otrzymają Państwo faktury VAT prosimy o kontakt pod adresem uczestnicy@medicaexpert.pl.

Czy wykładowca powinien zarejestrować się przez stronę www wydarzenia?

Nie, wykładowcy otrzymują od organizatorów oficjalne zaproszenia. 

Czy organizator pokrywa koszt parkingu?

Organizator nie pokrywa kosztów parkingu

Miejsce wydarzenia

Hotel

The Bridge Wrocław – MGallery *****

Plac Katedralny 8, 50-329 Wrocław

Dla uczestników konferencji na hasło „DDD Ginekologia” przysługuje 10% zniżki od ceny dnia na nocleg w Hotelu The Bridge Wrocław – MGallery *****.

Rezerwację uczestnicy mogą dokonywać mailowo pod adresami: hb1z1-re1@accor.com oraz hb1z1-re2@accor.com